OHJATUT TREENIT, NIMENHUUTO PALVELU

Moikka kaikille! Olemme ottaneet käyttöön  https://nimenhuuto.com/ palvelun.  Sivuston kautta tulee jatkossa hoitumaan harjoituksiin ilmoittautumiset. Nimenhuudon kautta pystymme rajoittamaan osallistujamääriä koronarajoituksien mukaisesti. Nimenhuutoon tulee näkyviin harjoitukset, joihin voi ilmoittautua. Ns. kaikille avoimia harjoituksia ei siis ole koronarajoituksien takia, vaan ennakkoilmoittautuminen täytyy tehdä.  Harjoituksiin pystyy ilmoittautumaan kirjautumalla sivustolle, tai ilman kirjautumista. Toivomme kuitenkin mahdollisimman monen tekevän tunnukset meidän nimenhuutoon. Kirjautuneena ilmoittautuneelle henkilölle pystymme esim. ilmoittamaan suoraan sähköpostitse jos joskus harjoitus joudutaankin perumaan. Alla olevasta linkistä pääset tekemään tunnukset.

Nimenhuudossa ei näy vielä tulevia harjoituksia, mutta tunnukset kannattaa hoitaa jo nyt kuntoon, mikäli on aikomusta harjoituksiin osallistua. Tämä uusi asia vaatii nyt meiltä opettelua, ja allekirjoittaneeseen ( tessa.ihalainen@gmail.com )  saa ottaa yhteyttä mikäli mitään ongelmia Nimenhuudon käytön kanssa ilmenee. Pystyn myös manuaalisesti lisäämään käyttäjäksi, mikäli linkin kautta ei jostain syystä onnistu.

Tämän linkin kautta pääsee meidän Nimenhuudon etusivulle. https://ppky.nimenhuuto.com/

Myöhemmin tulemme jakamaan myös linkit, joista pääset suoraan näkemään esim. vain näyttelyharjoitukset.  Harjoitukseen ilmoittaudutaan painamalla IN kohtaa kyseisen harjoituksen kohdalla, Kaikkiin harjoituksiin tulee olemaan myös määriteltynä kellonaika mihin mennessä tulee ilmoittautua. Harjoituksista tulemme infoamaan Facebookissa ja kotisivuilla.